poniedziałek, 23 lipca 2012

200 post :D

Czeeeeeść :D
cieszę się, że mimo tego że mnie nie było - nadal mam komentarze, odwiedzających :)
Nawet nie wiecie jak to mnie motywuje ^^

dzisiaj 200 post, chcecie coś z tej okazji .? Mogę przygotować jakiegoś tutka, albo coś.. nie wiem :D

I tak btw, jest ktoś chętny na zbiorowe zamówienie ze światakoralików ? (swiatkoralikow.pl)
Sklep hurtowy, zamawiamy z wizażankami :D
3 notki wcześniej chwalę się paczuszką z tego właśnie sklepu .
Po więcej info - piszcie na mejla olka.molis@gmail.com
No i trzeba dać ostateczną listę + zapłacić do wieczora, bo jutro prowadząca zamawia.
Nie moja wina że tak szybko o tym mówię, ale dosłownie przed chwilą napisała że będzie zamawiać i czy coś chcemy, więc pytam się też was . ^^

3 komentarze:

  1. gratulacje ; D
    +zrób coś z tej okazji napewno weznę udział ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na razie tylko 31 postów, gratuluję takiej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekamy na jakiegoś tutka :)

    Zapraszam do siebie na pączki :)
    http://k3-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)