poniedziałek, 23 lipca 2012

Wyniki konkursu ! :D

Hej :)
Dzięki za wszystkie zgłoszenia do konkursu .
Dzisiaj jury w składzie - Ja, Olaa i moja mama, oceniałyśmy wszystkie nadesłane prace. :D
Jednogłośnie, postanowiłyśmy że główną nagrodę zdobywa praca, która została starannie narysowana i co było rzadkością - rozśmieszyła nas :D
A więc, przedstawiam pracę wykonaną przez ...



Sabi Biżuteria ! :) (http://sabciahandmade.blogspot.com/)
Proszę wygraną osóbkę o podanie adresu na mejla olka.molis@gmail.com :D

PS. Niedługo również wyniki candy !

8 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) praca serio fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaka śliczna!!! ahh... i jak mniemam ten mężczyzna to napakowany ratownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jupi :D cieszę się bardzo!! :D moja wizja BEZPIECZEńSTWA widze że zrobiła furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna praca, gratuluje rywalce ; P

    No i zapraszam do siebie, konkursik u mnie: http://bizusyski.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że mój mini krem do opalania się nie przebił...;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)