sobota, 27 października 2012

Otagowana :3

Zostałam otagowana przez Piankę ;] Dziękuję bardzo .
Zasad nie będę podawała, u Pianki możecie sobie je przeczytać :) Ja tylko odpowiem na pytanka.

1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
 
Mój blog istnieje od listopada 2010 . . :D 
Jezu nawet nie wierzę, że aż tyle czasu go prowadzę x.x 
A posty publikuję kiedy mi się chce ! :D 
 

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
 
Hmm.. dziennie to na samego bloga z 2 razy, ale na bloggera co chwila zerkam, czy ktoś czegoś ciekawego nie dodał :D 
 
 
3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
 
Tak . Wszyscy wiedzą xD 
A moja mama czyta każdy mój post x.x (pozdrawiam :D)
 Ogólnie reszta rodziny i znajomi wiedzą . Bo w sumie czemu nie xD 
 
 
4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek?
 
 Hmm. Interesują mnie głównie modeliniarki, chociaż nie tylko :D Mam w obserwowanych i dziewczyny 
od sutażu, i od scrapbooku, ogólnie lubię blogi o tematyce szekoro pojętego handmade`u :) 
 
 
 5. Czy zazdrościsz czasem blogerką?
 
Czasem tak. Najbardziej - może nie dosłownie zazdroszczę, ale podziwiam ludzi robiących rzeczy, 
których ja nie potrafię ; ) 
 
 
6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
 
Trochę nie moja tematyka. Nie.
 
 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
 
Jak wyżej, Nie :) 
 
 
 8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
 
Hmm.. ciężkie pytanie... Nie powiem Wam że jestem, nie wiem - bardziej systematyczna bo to nie prawda :D 
 Po prostu lubię to robić, stało się to moim hobby i za nic nie chciałabym porzucić tego na takim etapie,
na jakim teraz jestem, bo moim zdaniem już trochę osiągnęłam. Wiem, że są lepsze, bardziej znane -
ale ja cieszę się z każdego obserwatora ;3 
 
 
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
 
 Z głowy :) Wstawiam to, co akurat mam obfocone, albo po prostu na co mam ochotę :) 


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
 
Nie :] Fakt, kiedyś miałam takie zastoje że np. przez miesiąc był jeden post, ale nigdy nie myślałam
o  usunięciu tego bloga, za dużo pracy w niego włożyłam, no ale również dużo przyjemności mi on daje :) 
 
 
Nie taguję konkretnych osób, kto chce niech odpowiada :) 
  
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)