sobota, 17 listopada 2012

25-dniowe wyzwanie // Dzień 3

Dzień 3 : Dodatkowe czynności jakie wykonujesz podczas tworzenia.

Niektórzy chyba nie wiedzieli o co mi chodzi pod tym dniem :D

To może powiem o sobie :D
Ja podczas tworzenia nie obejdę się bez muzyki : ) to jest nieodłączny czynnik : D


Tata się ze mnie nabija, że jak nie mam słuchawek na uszach to chyba jestem chora ; x

Kilka nutek które ostatnio słuchaam : D
ogólnie zazwyczaj mam tak że jak coś mi wpadnie w ucho to tak w kółko słucham...





Ogólnie to dzisiaj miałam ciekawy dzień, byłam w galerii, troszku zaopatrzyłam się znowu w empiku :D w poniedziałek startuję z czymś nowym, ciekawe czy mi wyjdzie, trzymajcie kciuki :D

I jeszcze jak wypali to jadę za dwa tygodnie na targi / kiermasz w jakiejś szkole w Polkowicach ;)
Muszę intensywnie polepić, więc będzie tego więcej teraz :)
Będzie ktoś ? pewnie nie, po co pytam, ale kit z tym :D
Wszyscy mieszkacie za dalekooo ;x

dobra lecę, wezmę się za coś .. albo i nie.. nie chce mi się xD

3 komentarze:

Dziękuję :)