wtorek, 20 listopada 2012

Prośba wielkaa : D + możliwość wygrania biżu i przydasi ! : 3

To tak, moja kochana mama poprosiła abym dała znać wszędzie gdzie mogę o konkursie w którym jej szkoła bierze udział .
Jako dobra córeczka powiedziałam że czemu nie :D
Także mam dla was wielką prośbę .
Proszę o rejestracje, jeśli ktoś nie ma konta (kto normalny zakłada konto na tesco dla szkół x.x - dane nie muszą być prawdziwe, rok najlepiej nie swój bo jest zabawa z mejlem rodziców jak jesteście niepełnoletni xD)

I codziennie, po jednym głosie na filmik - pod spodem jest "oddaj głos"
Można głosować praktycznie cały miesiąc.

Jak ktoś się podejmuje głosowania, proszę o napisanie komentarza, a jak liczba głosów będzie duża, to rozlosuję atrakcyjne nagrody - biżu, przydasie etc : ) czyli im więcej głosów tym lepiej, obiecuję wam że nagroda będzie fajnaa ; D

Ogólnie jest to filmik o zdrowym żywieniu, w sumie wydaje mi się spoko, nie jest taki jakiś pod wzorzec, tylko w fajnym stylu, polecam obejrzenie :D Mi się podoba ;D

 Wrzuciłabym go tuu ale nie jest publiczny na jutubie, bo ma prawa autorskie wykorzystanee : D


Tylko proszę, nie mówcie mi że to jest jakieś przekupstwo czy coś, ja z tego nic mieć nie będę, jedynie szkoła w której uczy moja mama może wygrać tablicę interaktywną lub coś w tym stylu, a myślę że to nic złego :) Jak komuś się nie podobie, to trudnoo . ; 3

11 komentarzy:

  1. Głosowałam wczoraj i głosuję dziś
    też;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie zagłosuje , ale to dlatego, ze jak wiesz co ci pisałam..
    Piszę chyba 100 raz !
    Nie jesteś pępkiem świata
    Nie lepisz najładniej
    Nie masz zawsze racji!
    Wbij sobie to do głowy! Nie umiesz sie pogodzic z tym, ze nie masz racji..
    Przeczytaj to sobie 100 razy, moze zrozumiesz.
    Pozdrawiam Gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, miło mi że piszesz tak cudowny komentarz, fajnie że ja NIGDY, przenigdy tak nie pisałam :)
      To Ty mi wciskasz że tak o sobie myślę, co wcale prawdą nie jest :)
      Ale spoko, pozdrawiam cieplutko no i nie będę Tobą i nie usunę tego komentarza :3

      Usuń
  3. ok to głosowanie :)
    a ja zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka do pracy przede wszystkim ^^ Również coś robiąc, czy to jak maluję, czy to jak komentuję blogi, to lubię sobie posłuchać piosenek. Czasem tych najnowszych, które ściągnęłam niedawno, a czasem odpalam cały folder (czyt. ok 2 tys. piosenek) i włączam tylko losowe wybieranie. Wtedy to sobie czasem posłucham czegoś ciekawego, czego nawet miesiąc nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)