czwartek, 14 lutego 2013

25 dniowe wyzwanie // Dzień 5 // wyjaśnieniaa .

Dzień 5 : Twoje szkice, projekty biżuterii.

Hmm .. szkice ...
Ogólnie nie robię żadnych szkiców przed konkretnym projektem, zazwyczaj robię tak o, jak mi wpadnie jakiś pomysł, czy akurat mam jakieś zamówienie. Jednak czasami, jak mi się nudzi (czyt. : jestem w szkole xd) powstają jakieś projekty, no bo w końcu co innego można robić na religii czy o zgrozo chemii :D

Także ten, możecie popaczeć na końcowozeszytowe "szkice", albo te w książce od angielskiego xD








Noo i chciałam przeprosić że tak długo nie pisałam, nie odpisywałam na wszelakich gg czy skejpie ale miałam feriee (taak, niestety dni wolności dobiegły końca :c ) ii teraz będę nadrabiać, i komentowanie u Was na blogach i jakiekolwiek tworzenie, bo szczerze to przez ten czas nic nowego nie powstało ;x tak wiem to smutne :D

I jeszcze chciałam się pochwalić ! Galeria internetowa icaros.pl zwróciła się do mnie z prośbą o współpracę, także niedługo będziecie mogli zakupić moje prace, właśnie tam :3
Jak już coś wystawie to podam linka, ofc : D Jest coś co chcielibyście zobaczyć tam w pierwszej kolejności ? :)

Na razie muszę się wziąć za siebie, i w tworzeniu, bo mam totalnego lenia, i w sumie troszku też za szkołę, bo to ostatni semestr 3 klasy, testy i inne badziewia x.x chociaż moim zdaniem (taak, mama ma inne :D) średnia z pierwszego półrocza nie była aż taka zua :D

Dobra nie rozpisuję się, pewnie i tak nikt nie czyta tych moich wypocin ale spokoo xd
Jutro mejbi dodam kolejny dzień wyzwania, póki nie mam żadnych prac do pokazania :D
Ale mi się zrymowało ;__;
Żegnaam, do jutra : D

7 komentarzy:

  1. świetne są te wszystkie muffiny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha skad ja znam to szkicowanie na lekcjach ;p tylko, ze ja trochę gorzej rysuję ^^ + graty z galerii :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie rysujesz ...no i lepisz oczywiście :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki :D Ja maluje nawet na zeszytach :) No i w końcu wróciłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O wróciłaś :*
    Szkice są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też często rysuję po okładkach zeszytów. :D Najczęściej na angielskim. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)