poniedziałek, 18 lutego 2013

25 dniowe wyzwanie // Dzień 6

Dzień 6 : Czym robisz zdjęcia, i czym / czy w ogóle je obrabiasz ?

To tak . Mam dosyć miłą cyfrówkę, FinePix S6500fd.
Emm ... Mam wieśniackie zdjęcie, ale dobra, wstawiam bo nie lubię wstawiać fotek z neta :D


Taak .. Strasznie wieśniackie ;D jak wgl można robić zdjęcia w lustrze i to na przedpokoju :D ale kit z tyyym : x Widać troszku mnie, straszne to jest >.<

A co do obrabiania, to trochę w gimpie przerabiam, ale w sumie nie dużo + dodaję logo jak widać .
W sumie to robię tak z 10 zdjęć jednej rzeczy, no i potem wybieram to najlepsze :)
I zbieram teraz na namiot bezcieniowy z całym osprzętem, to mam nadzieję że jakość zdjęć jeszcze się poprawi :)

Iii przypominam o asku ! pytajcie o co chcecie, dawajcie propozycje o czym mam pisać, może co chcielibyście żebym zmieniła na moim blogu ? Chciałabym żeby jak najfajniej Wam się go czytało ^^

http://ask.fm/OlcikkHandmade


4 komentarze:

  1. Fajny aparacik^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)
    Zapraszam też do wydarzenia nawet jako niezdecydowaną i zapraszania znajomych lub innych blogerek, może pojedziemy razem :)) Poproście rodziców i ruszajmy na podbój blogerskiego wydarzenia roku :)
    Wydarzenie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam wieśniackie przynajmniej nie sweet focia ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)