sobota, 16 lutego 2013

Trampkii ^^

Hueh, musiałam, po prostu musiałam :D
Długo się do nich zbierałam, potem szukałam białych wysokich trampków w moim rozmiarze (co nie jest takie łatwe x.x) ... No ale powstały cookie monsterowe trampki *.*
Wielbię je :D
Kit z tym że mam 16 lat za prawie dwa tygodnie, i tak będę w nich chodzić, chodź usłyszałam już że są dziecinne xd nie znają się :D
Mam zamiar zrobić jeszcze jedne, już mniej słodkie ale czekam aż znajdę gdzieś znowu podstawowe białe trampki ;x
Bo w sumie wcześniej nosiłam głównie conversy, ale stwierdziłam że są one już przereklamowane i mają je wszyscy x.x A ja lubię być inna, oryginalna i ze swoim stylem, także przerzucam się na malowane trampki, myślę że nie jedne jeszcze zobaczycie na moim blogu ;3
Emm, tak, jeszcze powiem że z każdej strony są inne, co chyba widać na zdjęciach . 
Dobra, teraz cała sesja przed Wami :)
Mam nadzieję, że Wam się podobają  ^^









17 komentarzy:

  1. Super :D Uwielbiam trampki, a te są naprawdę śliczne ^^

    Ale u mnie po jakimś czasie zrobiło się tak, że wokół bulionu porobiły się kolorowe plamy, a sam bulion jest albo srebrny albo przezroczysty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!Strasznie ładne^^

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW !! Rewelacyjne!!
    Mam 20 lat , a z chęcią śmigałabym w takich na uczelnię :D
    Są cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :D Chcę takie *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne trampki . Chętnie zrobię sobie takie. Naprawdę mi się podobają :)

    + obserwuję
    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu mam 28 lat i w takich trampkach bym chodziła, są fantastyczne!!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziecinne to by były z kucykiem Pony albo Kubusiem Puchatkiem. :P Te są idealne dla każdego. xD
    U mnie w obuwniczym są białe trampki. Aż się dziwie, że nie pomyślałam o kupieniu i przemalowaniu. ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. Też takie chce! Ciasteczkowy każdemu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne! ja mam 30 lat i tez bym w nich chodzila :P cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)