poniedziałek, 25 lutego 2013

Wisiorek z aparatem i turkusem :)

Emm .. pewnie w tej chwili nudzę się na historii czy religii...
Dzisiaj mam urodziny . Stwierdzam fakt że jestem stara ;D
Z tej okazji, jak wczoraj pisałam - dzisiaj wieczorkiem wstawię posta z Candy .
Tylko teraz co na nagrody ... Prawy górny róg strony i głosujemyy ------->

Dobra . A do pokazania mam Wam taki w sumie zwyczajny wisiorek, z aparatem i turkusowym kaboszonem w oprawie, wszystko w kolorach starego złota :)
Mi tam się podobaa ^^

I w ogóle muszę się Wam pochwalić !
Jadę na konceert : 3
I nie, nie na Biebera jak wszyscy :D

Dżem symfonicznie, w Elblągu :3
Dopiero pod koniec maja, ale już się cieszę, spędzę tam kilka dni z Tatą, bo z Głogowa to tak prawie 500 km mamy : D
No ale dobra, nie ważne xd

Mam nadzieję, że wisiorek Wam się podoba, + głosujcie na nagrodę :)

>> mój ask << 

10 komentarzy:

  1. Śliczny!
    Bardzo lubię zawieszkę-aparat.
    Ps. Jak dobrze, że zaczęłaś aktywne blogowanie! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !! STO LAT ! :)
    Wisiorek fajny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda to połączenie aparatu i turkusu. Bardzo ładnie dobrane elementy, a całość prezentuje się naprawdę uroczo.
    Cóż więcej mogę zrobić, jeśli nie obserwować Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aktualnie przeważają dziewczyny, kt. pasuje stolica ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)