wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta święta i po świętach ...

Taa.. jutro do szkoły :< to smutne ...
Ogólnie tak wiem, zaniedbuję bloga .
Tak wiem obiecuję Wam posty a potem ich nie piszę od razu.
Ale jak obiecałam to kiedyś będą ...
Nie mam Wam chyba dziś nic do pokazania, bo mam lenia >.< zresztą jak przez całe święta, praktycznie nic nie robiłam ;/
Piszę tego posta boo .. w sumie nawet nie wiem dlaczego :P
chciałam Wam przekazać że żyję i jeszcze pamiętam o blogu od czasu do czasu xD

A tak na serio .
Dziękuję za ponad 300 obserwatorów :*
Miło mi również że tyle osób zgłosiło się do candy, przy losowaniu dorzucę jeszcze jakąś nagrodę dodatkową :)

Dobra, żegnam . Mejbi jutro coś dodam, nie wiem zobaczy się . Myślałam o filmiku z tutkiem, ale z moim sprzętem to lepszy byłby kalkulator do kręcenia xD także nie wiem... :D mówcie czy chcecie, a jak tak to jakiego tutka.
Buziaki .

7 komentarzy:

  1. 35? ale masz małą stópkę ;P ja mam 38 to nie mam takiego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znowu mam 41 i też nie mogę nigdy znaleźć butów -.-

    Pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam aż 43, w porywach 44 -,-
      Białe trampki widziałam na allegro ;)

      Usuń
    2. Ja mam 40, zdarza się 41, i również mam problemy z butami. ;/

      Usuń
  3. Może nie będą za duże: http://allegro.pl/wysokie-trampki-conver-biale-czarne-mietowe-36-i3145084346.html . 35 to ja widziałam conversy w moim mieście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)