środa, 21 sierpnia 2013

Dżem na krośnie, Liebster Blog Award + mamowy sutasz :D

 Na początku dżemowa bransoletka na krośnie ;D Wyszła mi chyba najlepiej z wszystkich dotychczasowych pod względem, ymm "układania się" ;) Zakończenie chyba też nie jest najgorsze.
Co o niej myślicie? :D








Zostałam nominowana przez aż 5 osóbek, dziękuję bardzo;)
To znowu się rozpiszę i poodpowiadam na pytania ;-;

od Ancymonci :


1. Jaki rodzaj biżuterii lubisz nosić?
Chyba najbardziej bransoletki i kolczyki ;)
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
W sumie nie wiem, mam dużo dobrych wspomnień :)
3. Twój ulubiony film?
Skazany na Bluesa ;33 (Nieee, ten post znowu wcale nie sugeruje że lubię Dżem...)
4. Jaki serial aktualnie oglądasz?
Pretty Little Liars ;D A tak to czekam na nowy sezon TWD ;3
5. Jak długo prowadzisz bloga?
Prawie trzy lata ;D
6. Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia ..
7. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
Śpiewać i słuchać muzyki na fulla ;D
8. Co lubisz jeść na obiad?
Hmm .. Nie wiem w sumie ;D co jest to zjem ;-;
9. Ulubiony kolor?
W sumie nie mam ulubionego koloru ;o
10. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Napisałabym że przerwa no alee... Plastyka chyba ;D Teraz w sumie nie wiem bo w LO się wszystko zmieni ;x
11. Masz rodzeństwo?
Nje ;3 




1. Co sądzisz o tegorocznych wakacjach?
Myślę że były nawet udane ;) ZA KRÓTKIE, stanowczo ;-;

2. Gdzie najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Na Kaszubach ;3

3. Miałaś jakieś postanowienia wakacyjne?

Nie miałam ;-; Wiem że to u mnie nigdy nie wypala ;D
4. Jakie są Twoje ulubione lody?
Czekoladowe <3 (to miłość życia, którą ostatnio zdradzam z nutellą ;/)

5. Jak lubisz spełniać wakacje, leżing, plażing, smażing, czy zwiedzać, spacerować?
Lubię się po prostu lenić ^^ Nie lubię zwiedzania ;D

6. Masz jakieś ulubione wakacyjne zajęcie?
Nicnierobienie. ;3

7. Masz jakąś rzecz, bez której nie jesteś w stanie się obejść? Jeśli tak, to co to jest?

Stanowczo internet i telefon ;O 
8. Masz jakieś wakacyjne zwyczaje?
Zwyczaje, hmm ... Za każdym razem jadę w to samo miejsce, spędzam czas z tą samą osobą i odwiedzam te same miasta, jarmarki ;D 

9. Co sądzisz o sportach wodnych?
To nie dla mnie ;D

10. Jaką wycieczkę chciałabyś wygrać?

W sumie... Nie mam jakiegoś parcia żebym chciała wyjechać gdzieś za granicę czy cuś... 
11. Masz już jakiekolwiek  plany na następne wakacje?
Te co co roku ;D 

1. Jakiej modeliny używasz?
Fimo, premo, sculpey ;)
2. Gdzie kupujesz półfabrykaty?
Przez internet, świat pasji, świat koralików, passionroom, etc...
3. Używasz foremek do modeliny?
Bardzo rzadko, ostatnio prawie wgl ;-;
4. Czy do swoich prac używasz silikonu i/lub fimo liquid?
Tak, tego i tego ;) i TLS czasami zamiast fimo liquid.
5. Czy sprzedajesz swoje prace? Jeśli tak to gdzie?
Tak, w realu najwięcej, a tak to coś tam mam wystawione na icarosie (link po prawej).. Ale muszę chyba powrzucać ;-;
6. Zgłaszasz się na konkursy takie jak w Kreatywnym kufrze?
Tak, ostatnio się pierwszy raz zgłosiłam, a teraz już myślę nad następną pracą na nowe wyzwanie ;D 
7. Ile masz wyświetleń bloga?
Ponad 50 k ;O Widać po prawej :D Dziękuję Wam za to <3
8. Dlaczego założyłaś bloga?
Zostałam zmuszona przez mamę... :D a tak na serio to po prostu stwierdziłam że może i spodoba mi się to blogowanie, więc czemu nie ;)
9. Czy jest to twój pierwszy blog?
Tak ;)
10. Ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej ;-; Uwielbiam wszystkie książki Browna, serię "Kwiaty na poddaszu", "Millenium",  "Igrzyska Śmierci" :) Ostatnio lubię też Kinga :3
11. Obserwujesz mojego bloga? Jeśli nie to zapraszam- odwdzięcze się^^
Nie obserwowałam, teraz już tak :)
 od Pauli
1. jaki jest twój ulubiony cytat?
"-Przestałem marzyć. Jak człowiek nie marzy - umiera" <3
2. Co lubisz robić poza blogowaniem?
Biżu, to chyba oczywiste :) Oprócz tego muzyka, gry komputerowe, gadanie na skejpie z fajnymi ludźmi <3
3. Jakie blogi często odwiedzasz?
Te które mam w obserwowanych ;D Jak ktoś doda jakiś ciekawy post to wchodzę i czytam ^^
4. Jesteś optymistą czy pesymistką?
Myślę że optymistką :3
5. Ulubiony film/serial?
Film, to jak wyżej "Skazany na Bluesa", serial ; dr. House, Pretty Little Liars, TWD. ;D
6. Ulubiony aktor/aktorka?
Hmm (teraz chwila na wyszukanie w necie ich imion i nazwisk...) Aktor to chyba Gerard Butler, a aktorka... Niech będzie Jennifer Lawrence.
7. Twoi znajomi/rodzina wiedzą, że posiadasz bloga?
Tak, wszyscy wiedzą ;-;
8. W jakie gry internetowe grasz?
PANI ZUA AGZA mi kazała napisać że czasem gram f csa na przeglądarkę ;-; pozdrafiam.... 
9. Masz najlepszą przyjaciółkę?
Tak <3 Dwie ;3 Aporelajda i Natalia ;3
10. Ulubiony miesiąc?
A ja wiem ... Jeden pies ;-; Lipiec i sierpień ;D 
i na końcu od Modeliniaczki
1. Co najbardziej lubisz robić?
Słuchać muzyki ;3 To mogę robić prawie zawsze i wszędzie :D

2. Kim jesteś/kim byś chciała być z zawodu?
Marzy mi się albo grafik komputerowy, albo architekt, alboo "wzornictwo przemysłowe" ;DD Pewnie i tak się nigdzie nie dostanę ;-;

3. O czym marzyłaś będąc małym dzieckiem?
W sumie pewnie o wielu rzeczach, których teraz nie pamiętam... Pamiętam jak np. z koleżanką z dzieciństwa chciałyśmy wskoczyć do jakiegoś tira jadącego na złomowisko i zbudować maszynę czasu czy coś w tym stylu ... :D Tak, nie pytajcie xD

4. Ulubiony gatunek muzyki? 
rock, blues 

5. Lubisz hodować rośliny?
Ostatnimi roślinami w moim pokoju były kaktusy. Zwiędły ....

6. Na jakim kontynencie chciałabyś mieszkać?
Emm ... Chyba tu mi jest dobrze ;D chociaż nie, w Ameryce mają tanie półfabrykaty i modelinę ;__;

7. Najpiękniejsza chwila w Twoim życiu to...?
Jeszcze taka się nie zdarzyła, że zapamiętałabym ją jakoś szczególnie.

8. Chciałabyś mieszkać na wsi czy w mieście?
W mieście, jakimś dużym ;-; w takim moim Głogowie jest za mało możliwości ;-;

9. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój? :)
Nadal nad tym myślę . ;D

10. Dom z zacienionym ogródkiem/pełnym roślin czy raczej odsłonięty na słońce i tylko z małymi kwiatami?
W sumie... Chyba taki zacieniony ;-; Byle dom ;D 

11. Technika handmade'u którą się zachwycam to...?
Lampworki, plecionki koralikowe, wire wrapping, sutasz... Dużoo tego ;O 
Dobra koniec... Znacie mnie więc wiecie że ja nie taguję nikogo ;D 
Wybaczcie ^^
Jak coś kopiuję to potem mi się tak czcionka psuje, nie umiem tego naprawić...
Ale mniejsza.

Pokażę Wam jeszcze pierwsze sutaszowe kolczyki by moja Mama ;D 
(tak, tak, pozdrawiam ..
-Olka, wstawiasz tego posta z moimi kolczykami?
-Tak, tylko muszę odpowiedzieć na ponad 50 pytań bo zostałam otagowana.
-OOO a będą na blogu? To muszę poczytać! 
- ... )
 Już je dzisiaj nosiła ;D z daleka wyglądają nawet prosto :D
 Tak ten post był długi ;O Bardzo :D 
Teraz lecę rysować Ryśka R... Chcę mieć na torebkę... Nie wcale nie mam manii na punkcie Dżemu.. Ani trochę ;DD 

13 komentarzy:

  1. też robie bransoletki na krośnie, ale nie wychodzą mi zakończenia, kiedyś wiązałam jakoś, bo tak przeczytałam, ale teraz przestałam je robić bo cały czas się rowiązywały, a jak ty robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończę je albo takimi końcówkami długimi jak do wstążek, albo tutaj po prostu skleiłam dwie wstążki i przyszyłam zapięcie ;3 Kompletnie nie umiem takiego plecionego zakończenia ;-; mam jedną właśnie z takim kupioną, i tak nic mi to nie mówi ... ;<

      Usuń
  2. Dobry Dżem. Bransoletka wygląda świetnie. Prosta kolorystycznie i świetna. :D
    Bardzo mi się podobają te sutaszowe kolczyki. Powiedz mamie, że cudownie kolory dobrała. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest świetna w sumie jak zawsze :D
    A kolczyki też są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jak każda jest świetna :D
    Mogę zapytać, co to TLS? xD
    Przekaż mamie, że kolczyki są śliczne i kolorki świetnie dobrane ;p
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) TLS - Transclucent Liquid Sculpey :D W sumie bardzo podobne do fimo liquid, tylko marki sculpey ;) i tańsze ;O

      Usuń
  5. Świetna bransoletka. : ) Kolczyki również. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bransoletka ^^ I powiedz swojej Mamie, że kolczyki wyszły jej wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka świetna! dżem <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bransoletka jest świetna! c;

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww Dżem- klasyk, chyba że nie nosi tego gimbus XD
    Też myślę, że to do tej pory najbardziej udana bransoletka na krośnie zrobiona przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)