czwartek, 19 września 2013

Bransoletkowe szaleństwo, wracaaam...

Witajcie ;)
Na początku wybaczcie że tak dawno nic nie wstawiałam, w sumie to już ponad dwa tygodnie ;-;
Mam za to wymówkę - byłam w szpitalu, bo sobie skręciłam nogę na weselu ;)

Za to teraz siedzę w domu i dziergam ;D już się szykuję na jarmark (na który jadę w wakacje...) bo z moim lenistwem nie wezmę się za to w odpowiednim czasie ;-; A i tak dobrze mieć coś w domu w razie czego, bo ja praktycznie co zrobię to wydam ;-;










I jeszcze moje prawie pół kilo koralików, które ostatnio przywędrowały ^^



Która bransoletka podoba Wam się najbardziej ? ;3



20 komentarzy:

  1. Wszystkie! :3

    Oj Olcikk, ja chce prezent urodzinowy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boosze myślę nad wzorem dla Ciebie może ;-; Zażyczyła se czarno białą kurde i myśli że to takie proste ;P

      Usuń
  2. wszystkie ładne, ale mi najbardziej podoba się biało-złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak biało złota jest cudna :3
    Uwielbiam takie bransoletki, osobiście nie umiem ich zrobić. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety! Ale produkcja! Świetne są! Brawo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły hurcik. :D Chciałam napisać, która mi się najbardziej podoba, ale musiałabym wymienić wszystkie. xD
    Złamać nogę na weselu? Można. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście bransoletkowe szaleństwo, wszystkie są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale koralikowo! :D Śliczne bransoletki. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie :)
    Mogłabyś dodać taki post z wszystkimi potrzebnymi rzeczami do wyrobu bransoletek robionych na krośnie? : )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowo-biała bransoletka najładniejsza:) Jestem wielką fanką różu. Te bransoletki już od dawna mi się podobają, i dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, że przecież mam całe mnóstwo takich koralików i wypadałoby w końcu coś z nich zrobić. Miałam jakąś pomoc przy ich tworzeniu czy wystarczyło Ci spojrzeć na taką bransoletkę i już wiedziałaś jak ją wykonać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne, ale chyba najbardziej podoba mi się ta biało złota z sówką ^^
    Nominowałam Cię u siebie do Liebster Award!
    http://marcepankowo.blogspot.com/2013/09/liebster-award-i-park.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bransoletki <3 Wpatruję się w nie i wpatruje i nie umiem wymyślić sposobu na ich wykonanie. Masz talent!

    +zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie zamawiałaś koraliki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremowo złota;p Pięknie wygląda, a zapasów koralikowych tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)