poniedziałek, 27 października 2014

Malowane buty #1

Witam c;
Jeszcze przed wakacjami moja mama gdzieś podpatrzyła ręcznie malowane szpilki. Od razu po tym stwierdziła że mam jej takie zrobić, bo miała kilka par które już się nie nadawały do noszenia - były poobcierane, itp. Kupiłyśmy farby do skóry, i ostatnio je zrobiłam :)
Na razie powstały 4 pary, ale w przyszłości na pewno będzie więcej ;D i również mamy w planach torebki, ale to się zobaczy.

Na początku czerwone, z paskami i zapięciem - kiedyś wyglądały tak...

 


I obecny efekt :)





Podobno u mojej mamy w pracy już zrobiły furorę... Myślę że nie wyszły aż tak źle ;)
Podobają Wam się ? c;

11 komentarzy:

  1. Genialne! Niesamowite! Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :D i świetny dobór kolorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra pomysł, a efekt świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleeee normalnie wymiękłam. Są fantastyczne. Napisz proszę gdzie można zaopatrzyć się w farby do skor? I jak to kosztowo wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja farby kupiłam na allegro, wystarczy wpisać "farby do skóry" - wyszło mi ok 10zł za słoiczek, jeden kolor :)

      Usuń
  5. ogólnie zamysł fajny ale troszkę nie odpowiadają mi kolory, zbyt ekstrawaganckie jak na mnie, jestem ciekawa jak dalej z tym poeksperymentujesz ;) może jakieś kwiaty? *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł! :D Wykonanie również mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrzę teraz na swoje buty i widzę, że mam tylko w czarnym kolorze O.o fajna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  8. super buty, jednak zaciekawiły mnie tamte w zebrę, które stoją tam w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt ;D I podobają mi się kolory ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)