niedziela, 11 stycznia 2015

23. finał WOŚP !

Hej hej ;)
Jako że dzisiaj finał, i większość naszych aukcji już się kończy, chciałam Was jeszcze na koniec zaprosić do licytowania!
W tym roku, jak zawsze Biżuteryjki pokazały klasę i stworzyły mnóstwo różnych projektów. Zaczynając od bransoletek, a kończąc na warcabach, ślubnych koliach, kurtce motocyklowej czy maskach karnawałowych. Na prawdę jest z czego wybierać! Wszystkie aukcje znajdziecie >tutaj<


Ja osobiście w tym roku wzięłam udział w trzech projektach - charmsowych bransoletkach.
Pierwsza - Pastelowe słodkości. Wykonałam zawieszkę - pudrowo różowy torcik, oczywiście z serduszkiem :)





Możecie ją licytować >TUTAJ<.

Kolejna - żywioły, w której musiałyśmy nawiązać właśnie do jednego z wybranych żywiołów. Ja wybrałam ogień, i powstało ogniste drzewko na czarnym serduszku :)

Możecie ją licytować >TUTAJ<

Ostatnim projektem jest bransoletka, która niestety nie mogła być wystawiona na aukcjach Biżuteryjek z pewnych powodów, dlatego jest osobno :) Bransoletka Bajkowa, dla mamy i córki! Garfield jest stworzony moimi łapkami :)


Tą możecie licytować jeszcze kilka dni po finale, także zapraszam! >TUTAJ<

Trzymajcie kciuki za to żeby poszły za jak najwięcej!
Ja osobiście licytuję sobie notesy i przepiśniki od scraperek ;3 Moja mama natomiast dzielnie wspiera bajkową bransoletkę:D A Wy macie zamiar coś kupić ? :) czy tylko wrzucacie do puszek?

Pozdrawiam c;

2 komentarze:

  1. Ślicznie Wam wyszły te projekty :) Ja miałam włączyć się w żywioły, ale niestety coś mi wypadło.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki świetny blog! podziwiam, na prawdę :) też kiedyś lepiłam, ale to chyba jednak nie mój konik. może Tobie się coś przyda? zapraszam ---> http://allegro.pl/show_item.php?item=5201244037 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)