czwartek, 16 kwietnia 2015

Miętowo-szara bransoletka.

Już dawno dawno podpatrzyłam taką gdzieś w internecie, nawet zaczęłam robić, ale bez wzoru nie chciało mi wychodzić. W końcu natknęłam się na tutorial do niej (oczywiście wcześniej robiłam źle) i od razu wzięłam się do pracy ;D
Środek to szare koraliki superduo, po bokach miętowe cubes'y ze srebrnym środkiem ;) Wygląda elegancko, już została sprezentowana cioci na święta c;





Stwierdzam że nie umiem robić zdjęć bransoletek które są takie płaskie >.< a może to po prostu mój telefon nie wyrabia z tą ostrością, no cóż... ;/


8 komentarzy:

  1. Świetna! To jest plecionka czy szydełkowana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancja pierwsza klasa. :D Kolorystyka mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :), na ręce pewnie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączanie, bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace masz tutaj zapraszam cię do obejrzenia moich maleństw :P http://evas-bizu-artistqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci, że świetnie się prezentuje! :)
    zapraszam do mnie na rozdanie ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Genialna kolorystyka, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)